بیماری زونا در زنان باردار No Further a Mystery

Wiki Article

سپس نمونه‌ها برای تأیید وجود ویروس به آزمایشگاه پزشکی فرستاده می‌شوند.

اگر بیماری زونا در ماه‌های اول دوره بارداری اتفاق بیفتد، می‌تواند به جنین آسیب برساند، اما خوشبختانه این اتفاق خیلی به ندرت پیش می‌آید.

○ از دست دادن شنوایی یا درد شدید در یک گوش، سرگیجه یا از دست دادن حس چشایی در زبان که می‌تواند از علائم سندرم رمزی هانت باشد و همچنین نیاز به درمان فوری دارد.

عوارض زونا چیست و چطور باعث بروز مشکلات بعدی می‌شود؟ ابتلا به زونا به خودی خود ناخوشایند است و باعث درد زیادی در فرد ایجاد می‌شود.

پوشش موضوعات روز و عبور آن از فیلتر تأیید پزشکی، مجله دکتردکتر را

پس از بروز تاول ‌ها برای تسكین درد بهتر است به نكات زیر توجه كرد:

ممکن است پس از طول مدت بیماری تاول‌ها باز هم ظاهر شوند. این تاول ها هرچه بیماری پوستی زونا واگیر دارد زودتر باید درمان شوند چون ممکن است در نواحی حساسی چون چشم و حتی گوش پدیدار شوند و صدمات جدی به ارگان‌های مهمی چون گوش و چشم و سیستم بینایی و شنوایی ایجاد کنند.

بسته به اینکه فرد در کدام سه ماهه بارداری قرار داشته باشد، ابتلا به آبله‌مرغان می‌تواند منجر به نقایص و عوارضی در نوزاد شود.

البته‌ فرد با یك‌ بار گرفتن‌ زونا، تا آخر عمر در برابر آن‌ ایمن‌ خواهد بود؛ مگر در موارد نادر.

در این مقاله درباره زونا، علائم، درمان و مراقبت‌های لازم می‌خوانید. برای خواندن مقاله پیش رو به ۷ دقیقه زمان نیاز دارید.

سورپرایز اشلی؛ با پیروزی بر هند شانس صعود تیم ملی فوتبال افغانستان در آسیا زنده شد

* ندرتا آزمایش‌ خون، كشت‌ مایع‌ تاول ‌ها و نمونه‌ برداری‌ از پوست‌ انجام‌ می‌ گیرد.

بلاگری؟طوری که میخوای دیده نشدی؟کلیک کن پیجتو میلیونی کن

فشار بر اسرائیل افزایش یافته است تا به مسئولیت‌های قانونی خود برای حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی عمل کند و اجازه دهد تا کمک‌های بشردوستانه به اندازه کافی به افراد نیازمند برسد.

Report this wiki page